Atviri duomenys pastaraisiais metais padarė didžiulį poveikį švietimui, nes leido veiksmingiau ir pagrįsčiau priimti sprendimus visoje švietimo srityje. Naudodamiesi atviraisiais duomenimis, visų lygių administratoriai – nuo mokyklų apygardų iki atskirų klasių – gali geriau susipažinti su mokinių pasiekimais, įvertinti pažangą per tam tikrą laiką, įvertinti politikos ir iniciatyvų sėkmę, taip pat priimti duomenimis pagrįstus sprendimus, atitinkančius jų tikslus ir uždavinius. Atvirieji duomenys, suteikdami daugiau duomenų tiems, kuriems jų reikia, gali padėti skatinti inovacijas švietimo įstaigose, sukurti naujas pedagogų bendradarbiavimo galimybes ir padėti suprasti įvairių metodų veiksmingumą, pagerinti gerų ir greitų sprendimų priėmimą.
Atviri duomenys taip pat gali turėti įtakos sprendžiant sisteminės nelygybės švietimo srityje problemas. Kai kuriais atvejais atviri duomenys gali padėti nustatyti ir kiekybiškai įvertinti skirtumus, susijusius su švietimo išteklių prieinamumu ar galimybėmis, suteiktomis skirtingos kilmės mokiniams. Tuomet šie duomenys gali būti naudojami informuojant apie politiką ar iniciatyvas, kuriomis siekiama sumažinti šiuos skirtumus, ir taip užtikrinti teisingesnius rezultatus visoje sistemoje.
Apskritai atviri duomenys gali iš esmės pakeisti švietimo sritį daugeliu teigiamų aspektų. Pasinaudodami šiais duomenimis, pedagogai gali priimti išmintingesnius sprendimus, kurie užtikrins geresnius mokinių rezultatus ir geresnę visų dalyvių ateitį. Galimybės yra praktiškai neribotos, potencialas beribis, o atviri duomenys padeda skatinti šiuos pokyčius. Su atviraisiais duomenimis švietimo ateitis atrodo šviesesnė nei bet kada anksčiau.